Ga naar de hoofdinhoud
Gratis verzending > € 75
30 dagen retourrecht
Makkelijk retourneren
Veilige webshop
+31 (0)85 40 10 130 10:00 - 17:00 uur

Klachten


Klachtenafhandeling

Het is altijd vervelend als er iets niet goed is gegaan met uw bestelling. Mocht het toch zijn voorgekomen dat u een klacht heeft over het artikel dat u van ons heeft ontvangen dan verzoeken wij u dat aan ons te melden.

1) Wij verzoeken u uw klacht per email aan ons te melden.

2) Indien het gaat om een gebrek of een kapot onderdeel verzoeken wij u ons 5 of meer foto's toe te zenden zodat wij daarmee bij de vervoerder en/of leverancier verhaal kunnen halen. De 5 foto's graag van de volgende onderwerpen: 

  1.  De gehele omvang / buitenkant van het pakket waarbij het pakketlabel zichtbaar is;
  2. Een geopend pakket waarbij de inhoud en de binnenverpakking IN het pakket duidelijk zichtbaar zijn;
  3. Alle typen binnenverpakkingen die u aantreft in de verpakking;
  4. De gehele omvang van het artikel;
  5. Detail foto / Close up van de concrete schade aan het artikel;

3) Wij nemen dan contact met u op om te bepalen welke oplossing we kunnen vinden om de klacht te verhelpen.

4) Afhankelijk van de situatie m.b.t. uw klacht, leverancier etc. streven wij er naar om u binnen 5 werkdagen een reactie te geven, danwel een oplossing aan te bieden.

Met betrekking tot uw klachten willen wij u melden:

• Uw klacht wordt vertrouwelijk behandeld

• Op grond van uw klacht (mits terecht) wordt actie ondernomen
• U ontvangt binnen 5 werkdagen na ontvangst van uw klacht een reactie
Wilt u een klacht aan ons kenbaar maken? Neemt u dan contact met ons op via het contactformulier